آدرس نمایندگی مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​

  ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تماس بگیرید

تعویض باتری موبایل هوآوی

نیاز به تعویض باتری موبایل هوآوی در صورت خرابی باتری به علت مصرفی بودن آن اهمیت بسزای در کارکرد گوشی دارد. امروزه تلفن های هوشمند به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده اند و متأسفانه در صورت خرابی آن به نظر می رسد که اکثر مردم چیزی را از دست داده اند و تمرکز […]

تعویض باتری موبایل هوآوی

نیاز به تعویض باتری موبایل هوآوی در صورت خرابی باتری به علت مصرفی بودن آن اهمیت بسزای در کارکرد گوشی دارد.

امروزه تلفن های هوشمند به بخش مهمی از زندگی افراد تبدیل شده اند و متأسفانه در صورت خرابی آن به نظر می رسد که اکثر مردم چیزی را از دست داده اند و تمرکز کافی و استقلال کامل برای انجام کارهای روزمره را نخواهند داشت ، از این رو تعمیرات موبایل از جمله تعمیر باتری اهمیت دارد.

همچنین به دلیل قیمت بالا و قدرت خرید پایین مردم ، افراد کمتری تلفن های جدید خریداری می کنند و بیشتر به دنبال تعمیر تلفن های موجود خود هستند. بنابراین بهترین گزینه تعمیر گوشی و تعویض باتری موبایل هوآوی است.

یکی از بیشترین مراجعات به نمایندگی تعمیرات موبایل هواوی و یکی از مهمترین قسمتهای تلفن هوشمند که معمولاً پس از خرابی نیاز به تعویض دارد ، باتری گوشی است که گاهی اوقات با رفع مشکل می توان آن را برطرف کرد.

اما تعویض تلفن های هوشمند گاهی ساده و گاهی پیچیده است زیرا برخی از مدل های باتری دارای مهر و موم کارخانه هستند که برای تعویض باتری باید تلفن را به طور کامل باز کنید.

در چه زمانی باید اقدام به تعویض باتری گوشی کنیم

در صورت مشاهده علائم خرابی باتری گوشی هوآوی که در قسمت بعدی به آن اشاره می کنیم ، باید باتری گوشی هوآوی را تعویض کنیم ، اما برای تعویض باتری موبایل هوآوی باید به چند نکته توجه کنیم.

نکاتی در مورد اینکه آیا گوشی ارزش خرید باتری جدید را دارد یا خیر؟

اگر گوشی هوآوی قوی است و فقط باتری آن خراب شده است ، بهترین گزینه این است که باتری جدید را برای گوشی خریداری کنید.

اما اگر گوشی شما خراب است ، باتری خوب کار نمی کند و خراب است ، با توجه به هزینه بالای باتری گوشی ، بهتر است برای تعمیر یا تعویض باتری ، یک گوشی جدید بخرید. اما با افزایش محبوبیت تلفن های هوشمند و به روزرسانی مدل های آنها بر اساس بودجه شما ، بهترین راه ممکن تعمیر یا تعویض باتری گوشی است.

علائم و نشانه های خرابی باتری گوشی

نشانه های خرابی و مشکل باتری گوشی، با کمی دقت بیشتر قابل تشخیص می باشد. در اینجا ما به برخی از نشانه های خرابی باتری گوشی را بررسی می کنیم:

  • چنانچه گوشی موبایل خیلی زود و به سرعت شارژ خالی کند
  • چنانچه گوشی فقط وقتی که به شارژر متصل است روشن می ماند
  • چنانچه بدنه گوشی و یا باتری آن بیش از حد داغ شود
  • چنانچه باتری گوشی بسیار بزرگ و متورم شده باشد

 

باتری موبایل هوآوی

تشخیص خرابی باتری گوشی و زمان تعویض باتری

برای تشخیص علت خرابی باتری گوشی هوآی نیازی به تخصص یا متخصص بودن ندارید ، با خواندن نکات ساده می توانید به راحتی آسیب باتری را تشخیص دهید. و برای تعویض باتری موبایل هواوی اقدام نمایید.

همانطور که می دانید ، تلفن های همراه به ویژه تلفن های هوشمند برای همه افراد بسیار مهم است و خرابی برخی از آنها باعث سردرگمی می شود. حالا تصور کنید در مکانی هستید که نیاز فوری به تلفن های خود دارید ، اما باتری خالی است. این یک فاجعه است!

در چنین مواردی ، تلفن را شارژ می کنید اما به شارژر دسترسی ندارید ، بنابراین تنها راه ممکن این است که شارژرهای فندک یا پاور بانک ها را وصل کنید.

در شرایط بسیار حساس و ضروری ، استفاده از شارژر اتومبیل یا پاوربانک مشکلی ایجاد نمی کند ، اما استفاده طولانی مدت به باتری گوشی آسیب می رساند و شما را با مشکل مواجه می کند.

به همین دلیل ما برای جلوگیری ازخرابی باتری گوشی اولین مورد را به شما گفتیم:

تا جایی که ممکن است از شارژرهای دیگر به غیر از شارژر تلفن استفاده نکنید.

باتری موبایل هوآوی

همچنین بخوانید: تعمیر گوشی آب خورده هوآوی

هزینه تعویض باتری موبایل هوآوی

یکی از نکات مهمی که باید هنگام تعویض باتری موبایل هوآوی خود به آن توجه داشته باشید این است که هزینه تعویض باتری گوشی گوشی کاربران چقدر است؟

معمولاً هرچه ظرفیت باتری یا مدل تلفن جدیدتر بیشتر باشد ، خرید باتری اصلی گران تر و بالاتر است.

به عنوان مثال ، باتری اصلی جدیدترین مدل گوشی هوآوی معمولاً گرانتر از باتری اصلی مدل قدیمی گوشی هوآوی خواهد بود.

شما باید تلفن را به طور کامل باز کرده و باتری را تعویض کنید. آنها می توانند کاور باتری گوشی را جایگزین کنند.

با توجه به تعرفه های ثبت شده ، هزینه های تعویض باتری گوشی زیاد نیست ، اما قیمت باتری بسته به مدل و وضعیت گوشی می تواند قیمت آن را افزایش دهد.

باتری موبایل هوآوی

کیفیت های مختلف باتری گوشی هوآوی

باتری گوشی هواوی دارای سه کیفیت مختلف است که در زیر به بررسی آنها پرداخته ایم :

کپی : 

کیفیت های کپی قیمت و عمری بسیار پایین تر از باتری اورجینال دارند اما در استفاده طولانی مدت ممکن است به برد دستگاه آسیب های جدی وارد کنند.

های کپی :

کیفیت و قدرتی تقریبا نزدیک به باتری اورجینال دارند اما عمر آنها به مراتب کمتر از باتری های اورجینال است.

اورحینال یا روکاری :

این باتری ها دقیقا کیفیت شرکت سازنده گوشی های هوآوی را داشته و در مجموعه ما دارای گارانتی معتبر هستند.

سخن پایانی

شما می توانید برای تعویض باتری موبایل هوآوی خود به نمایندگی تعمیرات هوآوی در تهران که زیر نظر مرکز برتر سرویس می باشد و یا به سایت رسمی تعمیرات هواوی به نشانی huawei-services.com مراجعه کنید.

و همینطور می توانید قبل از مراجعه با این نمایندگی تماس بگیرید تا از مشاوره حرفه ای متخصصان ما بهره مند شوید. مدیریت این نمایندگی تمامی خدمات خود را ضمانت می کند و اگر بعد از تعمیر تا یک ماه دوباره مشکلی برای گوشی شما به وجود آمد تعمیرات شما به صورت رایگان انجام می شود

و با عضو شدن در باشگاه مشتریان هواوی می توانید از تخفیفات فوق العاده ای بهره مند شوید.

همچنین میتوانید جهت ثبت درخواست تعمیرات و تماس همکاران ما با شما کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تعمیرات