آدرس نمایندگی مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​

  ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تماس بگیرید

تعمیر لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA

تعمیر لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA

لپ تاپ ایسوس  VivoBook X540UAاز جمله لپ تاپ های بسیار خوش فرم است که به خاطر بدنه فوق العاده زیبایی که دارد می‌تواند یک وزن سبک را از خود به نمایش بگذارد. امروزه انواع لپ تاپ ایسوس به خاطر کاربرد وسیعی که دارند، جزء پرطرفدارترین ها به حساب می آیند. اما با نوع حافظه داخلی ۱ ترابایت و مهم‌تر از همه امکانات فوق‌العاده این موارد لحاظ میشود که شما از خرید خود پشیمان نشوید و همچنین با وجود باتری ۳ سلولی با ظرفیت 3۳ وات ساعت به روند طبیعی کار باتری مطمئن باید.

 شما این اختیار را دارید که بخواهید به صورت اصولی از لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA استفاده کنید تا دچار هرنوع مشکلی نشوید و در مورد تعمیر لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA شما هر گونه نوسان شدید برق، آب خوردگی، ضربه و کارکرد بیش از حد را می توانید از عوامل مهم برای خرابی و ایرادهای وارده در نظر بگیرید. بهتر است شما هر کدام از قطعات که آسیب پذیری بیشتری دارند را همیشه حفظ کنید. قطعاتی مانند رم، پردازنده، ال سی دی، مادربرد و هارد که صددرصد خرابی هرکدام هزینه بالایی را به افراد تحمیل میکند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA

کیبورد لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA که بدون شک یکی از بخش‌های مهم لپ تاپ شما به حساب می آید چنانچه با خرابی روبرو شود شما باید هرچه سریعتر نسبت به تعمیر لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA اقدام کنید.

 بدین ترتیب مشکل به وجود امده هرچه سریعتر رفع کنید. اما اگر شما خرابی و مکشلات صفحه کلید را جدی نگیرید، در طولانی مدت احتمال خرابی کیبورد وجود دارد و همچنین میتوانید از سرویس نمایندگی تعمیرات ایسوس به نحو احسن با یک هزینه پایین تر استفاده کنید.

 اما در برخی از شرایط تعمیر و ترمیم چاره کار نیست، باید نسبت به تعویض اقدام کنید. تعمیر و ترمیم کیبورد با راهکارهای ظریف و اصولی انجام میپذیردغ چراکه تعمیرکاران ما به خوبی می‌دانند که می‌توانند با دقت و ظرافت اتصالات را به یکدیگر ارتباط دهند.

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA

 ریخته شدن مایعات باعث می‌شود تا کیبورد نتواند کارایی خود را به نحو احسن انجام دهد و یا حتی اگر مادربرد دچار مشکل گردد، کیبورد نیز به صورت کاملا سخت عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. اما چنانچه بعد از بروزرسانی درایور صفحه کلید باز هم با خرابی و مشکلات کیبورد شما رو به رو می شوید تعمیرکاران ما در این مرکز به واسطه تنظیمات مشکلات به وجود آمده را برای شما رفع میکنند.

تعمیر هارد لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA

شما برای ذخیره اطلاعات باید هارد لپ تاپ را یک قطعه مهم و کلیدی در نظر بگیرید. هرگونه خرابی هارد صددرصد باعث می شود تا شما نتوانید به اطلاعات خود به نحو احسن دسترسی داشته باشید، که در این شرایط تکنسین ماهر ما باید هرچه سریعتر وارد عمل شده و به عیب یابی هارد شما بپردازند.

 پیچیدگی هارد باعث می‌شود تا عملکرد آن نیز به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد. اما به خاطر تجهیزات و ابزار بسیار پیشرفته می توان تعمیرات را به صورت تخصصی انجام داد. به خاطر داشته باشه که هرگونه خرابی مربوط به هارد را باید یک موضوع جدی در نظر بگیرید؛ چرا که مشکلات رایج هارد باعث می شود تا شما قادر نباشید از فضای هارد برای ذخیره اطلاعات به نحو احسن استفاده کنید، که شاید این مشکلات مربوط به حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز باشد. تعمیر لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA برای رفع مشکل هارد را به تکنیسن کاربلد ما بسپارید.

تعمیر هارد لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA

خرابی مادربرد را شما باید یک مکل مهم و کلیدی در نظر بگیرید و هرچه سریعتر نسبت به تعویض و تعمیر لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA اقدام کنید. این نوع عیب و ایراد را چنانچه به صورت تخصصی به تعمیر آن نپردازید، در کوتاه مدت هزینه تعمیراتی بالایی را باید در نظر بگیرید. تعمیر اصولی مهم ترین کاری است که باید هرچه سریعا نسبت به ان اقدام فرمایید.

دلایل بسیاری وجود دارد که شما به خرابی مادر برد لپ تاپ خود مشکوک شوید مانند از کار افتادن ناگهانی که یکی از مشکلات رایج خرابی مادر برد محسوب می شود و یا اتصال با منبع تغذیه اما شارز نشدن باتری دستگاه که صددرصد به خرابی مادر برد مربوط است.

گرد و غبار نیز یکی از دلایل عمده برای خرابی مادر برد به شمار می آید؛ چرا که گرد و غبار به فن آسیب می رساند و فن به مادر برد فشار وارد می آورد و آسیب می رساند و این چنین، بر روی روال کار مادربرد تاثیر خود را وارد می کند.

تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA

 خرابی چیپ گرافیک نیز به واسطه گررد و غبار و خرابی فن حاصل می گردد. بدین ترتیب ما باید  هرچه سریع تر برای رفع هر گونه گرد و غبار به سرویس فن لپ تاپ خودبپردازید. آبخوردگی، ضرب خوردگی و هر مشکل دیگر نیز از جمله مشکلات شایع خرابی مادر برد نام دارند. قطعات مادربرد اگر مستهلک شده باشند یا با  انواع ویروس مواجه شوند شما باید هرچه سریعتر نسبت به تعویض مادر برد به مرکز تعمیراتی مراجعه کنید.

کلام آخر

خرابی های لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA به هر دلیلی ممکن است رخ دهد. اما مهم ترین کار این است که شما هرچه سریعتر به یک مرکز مطمئن در این زمینه که اعتبار بالاییی دارد مراجعه کنید. اعتبار مرکزی برروی روال کار تعمیر و یا تعویض قطعات آن تاثیر می گذارد.

خرابی های لپ تاپ د رهر مدلی کم نیست و هزینه تعمیر لپ تاپ ایسوس VivoBook X540UA نیز به نوع مشکل شما اشاره دارد. اگر مشکل یک مشکل بزرگ مانند خرابی مادر برد باشد صددرصد باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید.

خرابی کیبورد آنچنان مسئله هزینه بری نیست، مادامی که هدف تعمیر باشد و نه تعویض؛ چرا که تعویض هزینه قطعه جدید را به شما تحمیل میکند. در این شرایط شما باید به عیب یابی لپ تاپ خود بیندیشید و اینکاررا به تعمیرکاران ما بسپارید، به این خاطر که شما نمیتوانید به صورت سرخورد این کار را انجام دهید و اینچنین شاید خرابی بیشتری به وجود آید. لپ تاپ ایسوس بخاطر قابلیت های ویژه همیشه جزء بهترین و کاربردی ترین ها محسوب میشود.

مشاوره رایگان تعمیرات