آدرس نمایندگی مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​

  ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تماس بگیرید

تعمیر گوشی هوآوی p40 pro

تعمیر گوشی هوآوی p40 pro

گوشی هوآوی p40 pro که توانسته جز گوشی های محبوب برند هوآوی محسوب شود با صفحه نمایش بی نظیر خود کاربران را از انتخاب این گوشی راضی نگه داشته است و شما باید بدانید که استفاده از گوشی هوآوی p40 pro صددرصد نیازمند محافظت و رسیدگی درست و مناسب است و چنانچه شما از لوازم جانبی مناسب استفاده نکنید، ممکن است تا مدت ها با خسارات و هزینه های تعمیراتی بالایی رو به رو شوید؛ چرا که تعمیر گوشی هوآوی p40 pro با هزینه و قیمت بسیار بالایی انجام می پذیرد. تعمیراتی که ممکن است برای گوشی هوآوی p40 pro شما را درگیر کند شاید به تعویض صفحه نمایش و یا برد گوشی و بسیاری از موارد دیگر مربوط شود.

تعمیر برد گوشی هوآوی p40 pro

قطعات بسیار مهم برد گوشی هوآوی p40 pro که می تواند به ماژول وای فای ربط داشته باشد چنانچه با مشکل روبرو شود صد درصد می‌تواند عملکرد اصلی گوشی را با اختلال روبرو کند و همچنین مقاومت، خازن، دیود، ماژول بلوتوث و ترانزیستور هرکدام از تراشه‌ها و قطعات اصلی برد گوشی هوآوی p40 pro محسوب می شوند که شما باید به برد گوشی توجه بسیار بالایی داشته باشد که چنانچه تعمیر گوشی هوآوی p40 pro به برد مربوط شود شما باید یک هزینه تقریبا بالا را در مدت زمان نه چندان کوتاه در نظر بگیرید.

البته اگر شما به کیفیت نمایندگی تعمیرات هوآوی توجه کنید و از تعمیرکاران ماهر و با تجربه استفاده کنید. هزینه برآورد شده برای تعمیرات موبایل هوآوی می‌تواند هزینه مناسبی رقم بخورد. اما متاسفانه امروزه بسیاری از افراد به هیچ عنوان به کیفیت کار تعمیرکار توجهی ندارند و همیشه به دنبال قیمت پایین و ارزان هستند و به همین دلیل در کوتاه مدت دوباره مجبور به تعمیر قطعات و پرداخت هزینه می شوند.

تعمیر گوشی هوآوی p40 pro

تعویض ال سی دی گوشی هوآوی p40 pro

صفحه نمایش گوشی هوآوی p40 pro به خاطر حساسیت بالایی که دارد همیشه باید با استفاده از محافظ های قدرتمند مورد استفاده قرار گیرد و چنانچه شما به محافظ صفحه توجه نکنید به واسطه ضربه و رطوبت امکان شکستگی و خرابی صفحه نمایش وجود دارد. به همین دلیل است که امروزه تعمیر گوشی هوآوی p40 pro برای تعمیر و تعویض ال سی دی جزء رایج ترین تعمیرات گوشی هوآوی به حساب می آید.

همچنین شما بهتر است که برای تعمیر و یا تعویض ال سی دی گوشی خود تنها به یک مرکز معتبر مراجعه کنید؛ چرا که اگر نیاز به تعویض قطعه باشد؛ صددرصد قطعه فابریک میتواند کیفیت کارایی شما در طولانی مدت را تضمین کند. اما قطعه فیک در مدت زمان کوتاه دوباره شما را وادار به تعمیر ال سی دی خواهد کرد. که البته بعد از تعویض ال سی دی بهتر است سریعا از یک محافظ صفحه مطمئن و استاندارد نیز استفاده کنید تا دوباره با مشکلات  و خرابی ال سی دی روبرو نشوید.

تعویض ال سی دی گوشی هوآوی p40 pro

جلوگیری از ترک و ریزش رنگ فریم گوشی هوآوی p40 pro

متاسفانه ریزش رنگ فریم جزء مشکلاتی است که بسیاری از افرادی که با گوشی هوآوی p40 pro کار می کنند با آن روبرو می شوند؛ چرا که طراحی فریم به گونه‌ای است که به خاطر لبه های تیز این گوشی در برخی از شرایط ممکن است هرگونه ترک و یا ریزش رنگ مشاهده شود اما زمانی که شما از لوازم جانبی مناسب و استاندارد استفاده کنید بدون شک این مشکل برای شما به این شدت رخ نمی دهد و به همین دلیل است، که شما برای تعمیر گوشی هوآوی p40 pro باید از تعمیرکاران ماهر بخواهید که این مشکل را برای شما هرچه سریعتر رفع کنند تا شما بتوانید ظاهر و بدنه اصلی گوشی p40 pro برای خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنید.

اگر به نوع ظاهر گوشی توجهی نداشته باشید صددرصد در کوتاه مدت با یک ظاهر ناخوشایند و البته آزار دهنده مواجه خواهید شد که به قول معروف پیشگیری بهتر از درمان است و شما باید هرچه سریعتر به یک تعمیرکار مجرب مراجعه کنید تا با استفاده از لوازم جانبی مناسب از مشکلات بعدی هرچه سریعتر جلوگیری به عمل آورد.

جلوگیری از ترک و ریزش رنگ فریم گوشی هوآوی p40 pro

تعویض باتری گوشی هوآوی p40 pro

گوشی هوآوی p40 pro نیز مانند هر مدل گوشی تلفن همراه دیگر با هر نوع سیستم عامل به واسطه باتری خود قابلیت ها و عملکرد های ممتاز خود را به نمایش در می آورد. اما اگر شما به نحو احسن به نگهداری گوشی هوآوی p40 pro نپردازید و از شارژرهای با کیفیت استفاده نکنید، صددرصد در کوتاه مدت باید به تعمیر گوشی هوآوی p40 pro بیندیشید. همانگونه که می‌دانید باتری هوآوی جزء باتری های گران قیمت بازار موبایل محسوب می‌شود که در برخی از شرایط تعمیر چاره ساز نیست و بدون شک شما باید به تعویض باتری گوشی بپردازید.

اما نکته بسیار مهم صددرصد توجه به کیفیت کار تعمیرکار است تا بتوانند با یک تعویض مطمئن شما را با عملکرد اصلی گوشی مواجه سازند و چنانچه شما از این مرکز تعمیراتی استفاده کنید، گارانتی و ضمانت نامه قطعات تعویضی که به شما تحویل داده می شود می تواند به کیفیت قطعه و کارکرد مناسب آن اشاره بسیار واضحی داشته باشد

تعویض باتری گوشی هوآوی p40 pro

کلام آخر

به عنوان کلام آخر این مقاله شما بهتر است بدانید که تعمیر گوشی هوآوی p40 pro باید با تخصص ، تبحر و دانش فنی بالایی همراه باشد؛ چرا که در غیر اینصورت ممکن است عیب یابی به شکل درست انجام نشود و حتی به دیگر قطعات آسیب بیشتری وارد آورد. امروزه به واسطه خدمات آنلاین و اینترنتی به راحتی می توان از انواع مراکز تعمیراتی به نحو احسن استفاده کرد و در این بین، شما با شناخت یک سایت عالی و مقرون به صرفه می توانید خدمات قابل توجهی را دریافت کنید.

هر نوع خرابی و شکستگی ال سی دی را تعمیرکاران ما با کیفیت مناسب و تبحر بالا برای شما تعمیر می‌کنند و چنانچه نیاز به تعویض قطعه باشد، صددرصد گارانتی و ضمانت نامه تعویضی به شما عزیزان تحویل داده می شود اما در مورد خرابی باتری بهتر است بدانید که باتری به واسطه استفاده نادرست از گوشی و همچنین شارژرهای بی‌کیفیت دچار عیب و ایراد می شود که اگر نیاز به تعویض باتری باشد، باز هم این مرکز تعمیراتی معتبر به شما عزیزان ضمانت‌نامه ای را برای خدمات پس از فروش باتری ارائه می‌دهد که شامل بتواند به نحو احسن از کیفیت باتری مطمئن باشید.

مشاوره رایگان تعمیرات