آدرس نمایندگی مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​

  ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تماس بگیرید

تعمیر باتری لپ تاپ ایسر

لپ تاپ ها امروزه به یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی تبدیل شده اند که استفاده از آن ها بین همه رایج شده است. از لپ تاپ های محبوب می توان به لپ تاپ ایسر اشاره کرد، که از ویژگی های مهمی برخوردار است. از آنجایی که باتری در انواع این تجهیزات از اهمیت زیادی برخوردار است، […]

اطلاعاتی از تعمیرات باتری لپ تاپ ایسر

لپ تاپ ها امروزه به یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی تبدیل شده اند که استفاده از آن ها بین همه رایج شده است. از لپ تاپ های محبوب می توان به لپ تاپ ایسر اشاره کرد، که از ویژگی های مهمی برخوردار است. از آنجایی که باتری در انواع این تجهیزات از اهمیت زیادی برخوردار است، در برخی از مواقع با خرابی در آن ها روبرو می شویم. برای نمونه خرابی باتری این لپ تاپ نیز از مشکلات چالش برانگیز است، که باید برای تعمیر باتری لپ تاپ ایسر به یک تعمیراتی مطرح مراجعه کنیم.

باتری لپ تاپ ایسر

از مهم ترین قطعات یک لپ تاپ، باتری آن محسوب می شود. باتری لپ تاپ در واقع قابل شارژ است که مسئولیت مهمی از جمله تامین انرژی لپ تاپ را به عهده دارد. در واقع باتری لپ تاپ باعث می شود تا این دستگاه بدون نیاز به برق کار کند. به همین دلیل باتری از حساسیت های مهمی برخوردار است. همین حساسیت ها، در برخی مواقع باعث می شوند تا باتری با مشکلاتی روبرو شود، که نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض دارد. این مشکلات می توانند عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار دهند.

از جمله مهمترین انواع باتری های لپ تاپ ایسر می توان به باتری لیتیوم یون اشاره کرد، که در برابر مشکلاتی همچون اثر حافظه مقاومت بالایی دارد. باتری نیکل کادمی از دیگر انواع باتری های ایسر محسوب می شود که در برخی از نوت بوک ها آن را دیده ایم. امروزه با باتری های مدرن تری روبرو شده ایم که انواع لپ تاپ ایسر از آن بهره برده اند. می توان به باتری مدرن ایسر یعنی نیکل متال هیدرید اشاره کرد که از ظرفیت بیشتری برخوردار است و حساسیت کمی نسبت به اثر حافظه نشان می دهد.

باتری هوشمند مدل دیگری از انواع باتری های لپ تاپ ایسر محسوب می شود؛ که دارای بردهای مداری می باشد که به آن ها اجازه ارتباط برقرار کردن با انواع کامپیوترها و لپ تاپ ها را می دهد. در واقع عملکرد این باتری نشان دهنده دما و ولتاژ خروجی است که وابسته به مدل دستگاه طراحی می شود. باتری لیتیوم پلیمری نیز از دیگر انواع باتری های لپ تاپ محسوب می شود که به تامین انرژی الکتریکی و تغذیه مدارات می پردازد. بهتر است در زمان نیاز به تعمیر باتری لپ تاپ ایسر به تعمیرگاه های مخصوص مراجعه کنید.

تعمیر انواع باتری لپ تاپ ایسر

همانطور که ذکر شد باتری ها از مهم ترین قطعات یک دستگاه محسوب می شوند، که در برخی از مواقع به دلایل گوناگون با مشکل روبرو می شوند. در این زمان باید سریعا برای حل این مشکل، برای تعمیر باتری لپ تاپ ایسر اقدام نمود. نکته ای که در رابطه با تعمیر انواع این محصول وجود دارد، این  است که به هیچ عنوان نباید خرابی آن را دست کم گرفت. براین اساس، باید به یک متخصص تعمیرات مراجعه کنید. این فرد باید با انواع باتری ها و خرابی و  مشکلات رایج آن ها آشنا باشد، تا بتواند به تعمیر و بررسی مشکل اصلی آن ها بپردازد.

از جمله مهمترین اقداماتی که در زمان تعمیر باتری لپ تاپ انجام می گیرد، می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  •       نصب نرم افزارهای بهینه سازی مصرف انرژی در افزایش عمر باتری لپ تاپ
  •       عیب یابی کردن آداپتور
  •       اصلاح تنظیمات لپ تاپ
  •       کالیبره کردن باتری
  •       تست باتری
  •       احیا باتری
  •       تعویض سلول باتری
  •       شوک دادن به باتری

از انجایی که انجام هر یک از روش های بالا نیازمند برخورداری از تخصص و مهارت ویژه می باشد، باید به یک تعمیراتی مراجعه کنید که معتبر باشد و افراد ان از دانش کافی در این زمینه برخوردار باشند. تعویض و یا تعمیر باتری باید در صحیح ترین شکل صورت بگیرد.

آشنایی با تعمیر انواع باتری لپ تاپ ایسر

قیمت تعمیرات باتری لپ تاپ ایسر

زمانی که برای تعمیر باتری لپ تاپ ایسر به تعمیراتی محل مراجعه می کنید، اولین شاخصه ای که در این زمان باید به آن توجه کرد، قیمت آن است. در واقع قیمت تعمیر باتری به فاکتورهای مهمی وابسته است که می توان به عیب یابی باتری، مشکلات باتری، تعویض باتری، مراحل تعمیر و یا موارد این چنینی اشاره کرد. بهتر است بدانید که اگر به یک تعمیراتی مطرح مراجعه کنید، متخصصین و تکنسین های ماهر از بهترین روش ها استفاده می کنند.

همچنین آن ها سعی می کنند در کمترین هزینه به تعمیر باتری بپردازند و از هزینه های اضافی برای تعویض آن خودداری کنند. آن ها تعویض باتری را به زمانی موکول می کنند که هیچ راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. به این صورت با خیال آسوده می توانید از یک تعمیراتی مطرح درخواست خدمات کنید. این خدمات به شما کمک می کنند تا بتوانید در کمترین هزینه باتری لپ تاپ خود را مانند روز اول کنید.

تعویض باتری لپ تاپ ایسر

در واقع در برخی از موارد نیاز است تا باتری لپ تاپ تعویض شود. در این زمان تعویض باتری باید در یک مجموعه قابل اعتماد صورت بگیرد تا آن ها تعویض این باتری را با یک باتری اورجینال و اصلی انجام دهند. اطمینان داشتن از جایگزین کردن قطعه اورجینال و اصلی از اهمیت زیادی برخوردار است. پس باید به مجموعه ای حرفه ای مراجعه کنید که از این نظر اطمینان داشته باشید. چرا که استفاده از یک باتری فیک و غیر اورجینال می تواند تا حد زیادی عملکرد دستگاه شما را تحت تاثیر قرار دهد.

همچنین باتری فیک طول عمر کوتاهی دارد و در کوتاه ترین زمان با آسیب روبرو می شود. به همین دلیل باید در زمان نیاز به تعویض از اورجینال بودن آن مطمئن باشید. برداشتن و تعویض باتری به این صورت است که ابتدا توسط ضامن های موجود در دو طرف باتری، قطعه معیوب خارج شده و با باتری نو و اصلی جابجا می شود. البته لازم به ذکر است که این ضامن در همه باتری ها وجود ندارد.

سخن آخر

تعمیر باتری لپ تاپ ایسر از اهمیت زیادی برخوردار است و باید آن را مورد توجه قرار دهید. چرا که عدم اهمیت به تعویض باتری می تواند باعث آسیب رساندن به سایر قطعات لپ تاپ شود و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد. این کار را باید به یک تعمیراتی معتبر واگذار کنید. 

همچنین بخوانید از تعمیر لپ تاپ قدیمی ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *