آدرس نمایندگی مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​

  ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تماس بگیرید

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

اولویت در تعمیر قطعات

هزینه های منصفانه

تخصص کافی و به‌روز بودن

تعمیرات تخصصی گوشی‌های سامسونگ

برند سامسونگ جزو برندهای مشهور موبایل در ایران و جهان است و طرفداران زیادی دارد.  آنچه پیش از تخصص نمایندگی تعمیرات سامسونگ حائز اهمیت است انجام تعمیرات موبایل در یک تعمیرگاه مجاز و استاندارد است تا بتوان مشکلات آن را متناسب با استانداردهای بین المللی برطرف نمود. چرا که مجاز بودن یک مرکز تعمیرات موبایل علاوه بر اینکه ضامن حضور کارشناسان خبره و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی است، تعهدی مبنی بر انجام خدمات دقیق و کامل به مراجعه کننده ارائه می کند که آرامش خاطر شخص را در خصوص پاسخگویی مرکز به دنبال دارد.

تعمیرات تخصصی انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ به صورت تخصصی و توسط تعمیرکاران مجرب در نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ انجام می‌شود. در این مرکز با بررسی مشکلات گوشی های سامسونگ ، تعمیرات را با قطعات اصل و اورجینال انجام داده و هزینه ای مناسب طبق تعرفه ی اتحادیه اخذ می نماید.

  • تعمیر تاچ گوشی سامسونگ
  • تعمیر ال‌سی‌دی گوشی سامسونگ
  • تعویض باتری گوشی سامسونگ
  • تعویض دوربین گوشی سامسونگ
  • تعمیر سوکت شارژر گوشی سامسونگ
  • و …
گوشی سامسونگ
تبلت سامسونگ

تعمیرات تخصصی تبلت‌های سامسونگ

تبلت های سامسونگ از دیگر محصولات این برند در بازار دستگاه های هوشمند هستند. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران تبلت سامسونگ می‌باشید و در حال حاضر دستگاه شما به هر دلیل دچار نقص و اختلال در عملکرد گشته می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیرات تبلت سامسونگ از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید. مدیریت مرکز تعمیر تبلت سامسونگ به دلیل اطمینان از زبدگی و تبحر کارشناسان نمایندگی تعمیرات سامسونگ ، تمامی عملیات و تعمیر انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

  • رفع عدم کارکرد دوربین تبلت سامسونگ
  • حل مشکل کند شدن تاچ یا عمل نکردن آن در تبلت سامسونگ
  • حل مشکلات شارژ نشدن و تخلیه شارژ و شارژ کاذب تبلت سامسونگ
  • حل مشکلات ال سی دی تبلت سامسونگ
  • رفع عدم کارکرد و شناسایی سیم کارت تبلت سامسونگ
  • رفع مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه تبلت سامسونگ

تعمیرات تخصصی لپ‌تاب‌های سامسونگ

تعمیر لپ‌تاب سامسونگ به دلیل نرم‌افزارهای متعدد و قطعات بسیار زیادی که در آنها کار شده‌است به راحتی قابل تعمیر توسط افراد غیر متخصص نمی‌باشد.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در  مرکز نمایندگی تعمیرات سامسونگ به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که با حضور در دوره‌ های تخصصی-آموزشی و آنالیز لپ تاپ های سامسونگ، بر ساختار این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در آن گشته اند. تعمیرات لپ تاپ سامسونگ در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلاتی انجام می‌پذیرد که کارایی آن‌ها در فرآیند تعمیرات لپ تاپ سامسونگ از سوی کمپانی سازنده مورد تأیید قرار گرفته است.

  • تعمیر مادر بورد لپ‌تاب سامسونگ
  • تعمیر باتری لپ‌تاپ سامسونگ
  • تعمیر شارژرلپ‌تاپ سامسونگ
  • تعمیر تخصصی cpu لپ‌تاپ سامسونگ
  • تعمیرات کیبورد لپ‌تاپ سامسونگ
  • رفع مشکلات صفحه نمایش
  • تعمیر بخش صدای لپ‌تاپ سامسونگ
لپتاب سامسونگ
رفع ساعت هوشمند سامسونگ به وای فای

تعمیرات تخصصی ساعت هوشمند سامسونگ

اسمارت واچ سامسونگ جهت تسریع فعالیت های روزانه وارد بازار شده است. احتمالاً شما برای سهولت زندگی روزمره خود از ساعت های هوشمند نیز استفاده می کنید. بسیاری از مارک ها نیز تولید ساعت های هوشمند  را آغاز کرده اند. اپل ، سامسونگ و مارک های تجاری. . اما از آنجا که این دستگاه ها از دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری نیز تشکیل شده اند ، احتمال آسیب رسیدن به ساعت هوشمند وجود دارد. اگر ساعت هوشمند سامسونگ شما خراب است و می خواهید هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کنید ، حتما به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید. پیشنهاد ما  نمایندگی تعمیرات ساعت هوشمند سامسونگ در تهران مراجعه کنید. تعمیرات ساعت هوشمند سامسونگ شامل طیف گسترده ای از قطعات است. جهت آشنایی بیشتر بر روی ینک زیر کلیک نمایید.

تعمیرات تخصصی تلویزیون سامسونگ

تعمیرات انواع تلویزیون‌های سامسونگ از قبیل ال‌سی‌دی و ال‌ای‌دی به طور تخصصی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ انجام می‌شود. مرکز تعمیرات سامسونگ از تیم تعمیرکار متخصص و تیم مشاوره رایگان تشکیل شده است که همکاری آن ها منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد.

تمامی کارشناسان و تعمیر کاران در این مرکز دارای میانگین 10 سال تجربه ی کار عملی و تجربی در زمینه ی تعمیرات انواع تلویزیون های سامسونگ می باشند و از ضعف ها و ایرادات این دستگاه ها آگاهی کامل دارند، بنابراین در کوتاهترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را متوجه می شوند و به سرعت آن ایراد را رفع می کنند. همچنین تمامی تکنسین های این نمایندگی تعمیرات سامسونگ هر ساله دوره های تخصصی تعمیرات انواع تلویزیون ال ای دی و ال سی دی سامسونگ را می گذرانند و از جدید ترین تغییرات در دستگاه های سامسونگ اطلاع کامل دارند و تعمیرات تمامی مشکلات دستگاه را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهند.

چشم انداز نمایندگی رسمی سامسونگ

 این مرکز با بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ همیشه سعی نموده خدماتی با کیفیت بالا جهت رضایت مشتریان خود به آنها ارائه دهد. از ویژگی های خدماتی که این تعمیرگاه به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به ضمانت و گارانتی 6 تا ۱۲ ماهه خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ خود، استفاده از قطعات اورجینال دستگاه شما، هزینه عادلانه بر اساس نرخ های تعیین شده توسط اتحادیه تعمیرکاران و… اشاره نمود.

ما بهترین هستیم چون

رضایت مشتری 96%
سرعت در خدمات 100%
قیمت مناسب 50%

نمایندگی تعمیرات سامسونگ ، نمایندگی تعمیرات سامسونگ تهران ، نمایندگی تعمیرات سامسونگ غرب تهران ، نمایندگی تعمیرات سامسونگ شرق تهران ، نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ ، نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ ، تعمیر گوشی سامسونگ ، تعمیر موبایل سامسونگ ، نمایندگی سامسونگ ، آموزش تعمیرات موبایل سامسونگ ، تعمیر موبایل سامسونگ در محل ، خدمات پس از فروش سامسونگ ، خدمات پس از فروش موبایل سامسونگ ، خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ ، تعمیرات آنلاین موبایل سامسونگ ، درخواست تعمیر موبایل سامسونگ ، آدرس خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران ، تعمیرات موبایل سامسونگ چارسو ، تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ ، تعویض باتری گوشی ، تعمیر سوکت سیم کارت ، تعمیر یا تعویض هارد گوشی ، تعویض یا تعمیر میکرفون موبایل ، تعمیر سخت افزاری سامسونگ ، تعمیرات نرم افزاری سامسونگ ، تمام شدن طول عمر باتری سامسونگ ، تعمیر گوشی آب خورده سامسونگ ، خرابی هارد سامسونگ ، مشکل هنگ کردن موبایل سامسونگ ، مشکل آنتن دهی گوشی سامسونگ ، بیمه خرابی موبایل سامسونگ ، تعویض قاب گوشی ، تعویض دوربین گوشی سامسونگ ، قطعات اصلی گوشی سامسونگ ، هزینه تعویض ال سی دی سامسونگ ، تعویض تاچ گوشی سامسونگ ، ترمیم ال سی دی شکسته گوشی ، نحوه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

آدرس شعب نمایندگی های تعمیرات سامسونگ در تهران

سوالات متداول

بله ، با توجه به ایراد دستگاه و قطعات مصرفی کلیه شعب موظف می باشند بعد از عیب یابی هزینه تخمینی را به مشتریان اعلام نمایند.

بله کلیه خدمات نسبت به عیوب دستگاه شامل ضمانت نامه کتبی میباشد

کلیه شعب از ساعت ۹ تا ۶.۳۰ اماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی میباشند.

معمولا زمان انجام تعمیرات در تمامی شعب برتر سرویس بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری است ولی در کل تعین مدت زمان تعمیرات در این مرکز وابسته به نوع عیب گوشی میباشد. بعضی از عیوب دستگاه های تعمیری سپرده شده به این مرکز ممکن است کمتر از یک ساعت هم رفع عیب شود

لوگو سامسونگ
مشاوره رایگان تعمیرات