آدرس نمایندگی مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​

  ساعت کاری : 9:00 الی 21:00

تماس بگیرید

نمایندگی تعمیر گوشی ویوو

تمامی گوشی های موجود در بازار ممکن است با یک اتفاق ساده دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیرات داشته باشند. موضوعی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این می باشد که تعمیرات تخصصی و یا حتی تعمیرات کوچک خود را به  چه مرکز تعمیراتی بسپارید تا تعمیرات به درستی انجام شود. مرکز تعمیرات گوشی برتر در زمینه تعمیر گوشی ویوو ،  دارای متخصصان بسیار با تجربه  و حرفه ای می باشد. لازم به ذکر است گوشی موبایل شما بعد از چندین بار تست کارایی و تست سلامت تحویل شما سروران عزیز می شود. در دنیای امروز عموم مردم بدون اینترنت و گوشی های اندروید نمی توانند زندگی خود را پیش ببرند دربیشتر حتی کارهای روزمره پیش نمی رود بیشتر کارهای روزمره همه ما با استفاده از گوشی هایمان انجام پذیر است به طور مثال خرید غذا تهیه تاکسی اینترنتی خریدهای اینترنتی و… برندها و شرکتهای زیادی در حال تولید موبایل هستند که یکی از اولین ها و برترینهای آنها برند ویوو هستش که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و مجموعه تعمیر گوشی برترهم یکی از مجموعه هایی می باشد که در ایران خدمات تعمیرات موبایل ویوو را به طرفداران آن در ایران ارائه می کند. مجموعه تعمیر گوشی برتر با داشتن بروزترین و جدیدترین ابزار تعمیرات و سابقه و تجربه بالایی که در تعمیرات موبایل ویوو دارد جز اولین مجموعه هایی می باشد که به ارائه این خدمات در ایران می پردازد. با توجه با اوضاع و شرایط اقتصادی و با افزایش روز بروز قیمت ها منطقی است که برخی دوستان به دنبال تعمیر گوشی خود هستند چون با تعمیر برخی گوشی هایی که با تعمیر و یا تعویض قطعه ای از آن مانند روز اول کار میکند و بسیار مقرون به صرفه هستش و از هزینه بالای خرید گوشی در امان خواهند ماند. چنانچه گوشی ویوو شما دچار موردی شده باشد مجموعه تعمیر گوشی برتر در اولین فرصت دستگاه شما رو عیب یابی کرده سپس اعلام هزینه نموده و در صورت تایید از طرف مشتریان عزیز تعمیر گوشی و یا تبلت مشتریان عزیز را شروع خواهد کرد

نمایندگی تعمیر موبایل ویوو

خدمات تعمیر گوشی ویوو

تعمیرات نرم افزاری آیفون 6

تعمیرات نرم افزاری

رفع ایرادات نرم افزاری از جمله ایراداتی که مربوط به سیستم عامل میباشد

تعویض برد آیفون 6

تعمیرات برد و سخت افزار

تعمیر برد های آسیب دیده در صورت امکان و یا تعویض در صورت نیاز

تعویض ال سی دی آیفون 6

تعمیر و تعویض ال سی دی

تعویض انواع ال سی دی های اورجینال با گارانتی

تعویض شاسی آیفون 6

تعویض شاسی

تعویض شاسی های خم شده و یا شکسته شده با شاسی اورجینال

تعویض باتری آیفون 6

تعویض باتری اورجینال

تعمیر باتری های آسیب دیده و یا تعویض باتری های فرسوده

تعویض دوربین آیفون 6

تعمیر و تعویض دوربین

رفع خرابی های دوربین ناشی از ضربه و تعویض دوربین در صورت نیاز

تعمیر مشکلات شارژ آیفون 6

تعمیر ایرادات شارژ

تعمیر ایراد شارژ نشدن دستگاه و تعویض قطعات مسیر شارژ

تعویض فینگر پرینت آیفون 6

تعمیر فینگر پرینت

مشکلات مربوط به عدم شناسایی اثر انگشت کاربر توسط موبایل

ایراداتی که برای گوشی های ویوو ممکن است پیش بیاید

خاموش شدن ناگهانی : در برخی موارد پیش می آید که گوشی به صورت خود به خود خاموش میشود و روشن نمیشود و بایستی به شارژ زد و بعد از اندکی تحمل اگر باز گوشی شما روشن نشد حتما باید مشاوره لازم را از متخصصان حرفه و مجرب ما دریافت کنید. هنگ کردن: تمامی مدل های تلفن همراه هنگ میکنند و برند ویوو هم از این قاعده مستثنی نیست در برخی موارد گوشی به دلایل مختلفی همچون پر بودن حافظه هنگ کند که با خالی کردن قسمتی از حافظه مشکل حل شدنی است  و اگر درصدی حل نشد حتما باید به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید . آبخوردگی : یک مطلب مهم که در مورد آب خوردگی گوشی موبایل اینست که اگر گوشیتان در معرض آبخوردگی و یا نم و رطوبت قرار گرفت هرچه سریعتر آن را برای سرویس و پیشگیری از زیان بیشتر به متخصص نشان دهید نکته دیگر در مورد گوشیهای ویوو اینست که برند ویوو به آب بسیار حساس است و سعی کنید در معرض نم و رطوبت قرار ندهید. ایراد باتری: باتری هر موبایلی ب مرور زمان پس از گذشت چند سال خراب میشود و دیگر شارژ نمیشود یا عملکردش بسیار پایین می آید که گوشی های ویوو هم همچون بقیه برندها از این قاعده مستثنی نیستند و چنانچه نیاز به باتری موبایل ویوو داشتید مجموعه تعمیر گوشی برترتمامی باطری های برند ویوو را با گارانتی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. شکستگی ال سی دی : یکی از بیشترین خرابی های موبایل ها خرابی و شکستن ال سی دی یا همان صفحه نمایش می باشد چرا که در صورت افتادن گوشی از دست افراد اولین ضربه ای که به گوشی وارد خواهد شکستن ال سی دی می باشد.. گوشی های ویوو ال سی دی های بسیار باکیفیت و ظریفی دارند که باعث میشود در صورت ضربه خوردن زودتر ب مشکل بر بخورد و تعمیر و تعویض ال سی دی این مدلها هم نیاز به متخصص خود را دارد و باسیتی ب متخصص همین برند مراجعه نمایید . ایراد شارژ ویوو : یکی از ایرادات رایج در برند ویوو ایراد مدار شارژ دستگاه می باشد که به مشکل میخورد و ما در مجموعه تعمیر گوشی برتربا استفاده از قطعات اورجینال و مهلت تست این ایراد را برای شما عزیزان رفع خواهیم کرد . ایراد سنسور ویوو: خراب شدن سنسورهای گوشی یکی از ایرادات است که بسیار کم و به ندرت خراب میشود ولی در صورت خراب شدن سنسور گوشیتان همکاران ما با استفاده از قطعات اورجینال در خدمت شما عزیزان می باشد. ایراد دوربین ویوو: دوربین گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت خرابی دوربین گوشی میشه گفت که کارایی و استفاده گوشی کاهش چشمگیری خواهد یافت چنانچه دوربین گوشی ویووی شما ایراد پیدا کرد می توانید از طریق راهای ارتباطی با همکاران ما ارتباط گرفته و در کمترین زمان و بالاترین کیفیت دوربین گوشی تان را تعویض و یا تعمیر کنید.

ایرادات گوشی ویوو
تعمیر و تعوسض برد موبایل ویوو

تعمیر و تعویض برد گوشی ویوو

برد موبایل ویوو فرق چندانی با مادربرد دیگر مدل ها ندارد و در پی همین موضوع تعمیرات آن نیز ساده میشود. شما میتوانید برای تعمیر برد موبایل ویوو خود همه روزه به برتر سرویس مراجعه نمایید اما در زیر نکاتی را گفته ایم که میتوانید با رعایت آنها از خرابی برد موبایل ویوو خود جلوگیری کنید :

از ضربه خورد گوشی جلوگیری کنید : ضربه خوردن همیشه منجر به شکست ال سی دی نمیشود بلکه امکان دارد قطعات داخلی موبایل را نیز جابجا کرده و ایراداتی غیر قابل جبران برای گوشی ویوو شما به وجود بیاورد.

از آب خوردگی جلوگیری کنید : آب اتصالی برد را در پی دارد و ممکن است باعث خرابی هایی شود که تعمیرکار راهی غیر از تعویض برد نداشته باشد. جالب است بدانید آب مقطر به دلیل عدم وجود املاح در برد موبایل شما اتصالی ایجاد نمیکند.

از زیاد شدن حرارت موبایل جلوگیری کنید : حرارت زیاد معمولا در پی استفاده های بسیار سنگین مانند بازی ها حجم بالا و نرم افزار های گرافیکی صورت میگیرد. حرارت های بالا باعث از بین رفتن و فرسوده شدن قلع زیر پایه های پردازنده یا سی پی یو شده و منجر به خاموشی ناگهانی موبایل شما میشود.

همین الان با ما تماس بگیرید

02191300348

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی ویوو

از کمیاب ترین قطعات موبایل میتوان به ال سی دی موبایل ویوو اشاره نمود که با اختلاف بسیار کمیاب میباشد. در مورد این موضوع نیاز به نگرانی نیست زیرا تیم ما تمامی قطعات مانند ال سی دی گوشی ویوو را برای تعمیر و تعویض موجود دارد.

ال سی دی این موبایل نیز مانند باقی برند ها و مدل ها دارای کیفیت های مختلفی میباشد که میتوان به کیفیت های کپی ، های کپی و اورجینال اشاره نمود. کیفیت های مختلفی که برای این برند عرضه شده اند تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند که این تفاوت ها از لحاظ تعداد رنگ ، کیفیت تصویر ، کیفیت تاچ و شکنندگی آن میباشد.

برای تعویض ال سی دی موبایل ویوو خود میتوانید همه روزه از ساعت 9:00 الی 21:00 به یکی از شعب ما مراجعه کرده و یا با شماره 02191300348 تماس بگیرید. درصورتی که نیاز به مشاوره رایگان دارید همکاران ما در این ساعات در خدمت شما عزیزان میباشند.

تعویض ال سی دی موبایل ویوو
تعمیر و تعویض باتری گوشی ویوو

تعمیر و تعویض باتری گوشی ویوو

باتری خراب شدنی است و نمیتوان از این موضوع جلوگیری نمود. اما در زیر نکاتی برای جلوگیری از خرابی زود تر از عرف آن برای شما آورده ایم. با رعایت این نکات میتوانید عمر باتری خود را تا حد بسیار زیادی افطایش دهید :

بیش از حد گوشی را به شارژ نزنید : در صورتی که باتری شما کامل شارژ شده است آن را از شارژر جدا نمایید تا فشار زیادی به باتری اعمال نشود. توصیه میشود همیشه درصد باتری خود را بین 20 تا 80 درصد نگه دارید تا عمر باتری و سلول های آن تا حد بسیار زیادی افزایش یابد.

از شارژر فیک استفاده نکنید : شارژر های فیک ولتاژ و جریان درستی ندارند . علاوه بر اینکه این شارژر ها جریان و ولتاژ متفاوتی با شارژر های اصلی دارند ولتاژ خود این شارژر ها نیز متغییر است و آیسی شارژ موبایل برای استیبل کردن این ولتاژ فشار زیادی را متحمل میشود که این موضوع میتواند باعث خرابی آیسی شارژ شده و هزینه های زیادی را بر دوش کاربر بنهد.

ما کجاییم؟

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان مطهری ، ابتدای خیابان قائم مقام فراهانی جنوبی ، پلاک 158  ساختمان برتر سرویس​

شعبه غرب : تهران سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی جنب بهزاد جنوبی مجتمع استاد شهریار واحد 2

تعمیر و تعویض درب پشت و قاب گوشی ویوو

تعمیر و تعویض درب پشت و قاب گوشی ویوو
تعمیر و تعویض دوربین گوشی ویوو

تعمیر و تعویض دوربین گوشی ویوو

درخواست تعمیرات آنلاین

به جهت راحتی شما عزیزان راه های زیادی برای ارتباط با ما برایتان قرار داده ایم.

یکی از این راه ها ارتباط آنلاین با کارشناسان ماست

فرم روبرو را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرند

سوالات متداول درمورد تعمیر ویوو